...

KONTAKT

Adres: ppłk. Mieczysława Sokołowskiego „Grzymały” 2
HALA KOPIŃSKA

Kontakt telefoniczny pon - pt: 08:00 - 18:00
sob - niedz: 08:00 - 15:00

Godziny otwarcia punktu: pon - pt: 10:00 - 18:00
sobota: 10:00 - 15:00

Dane kontaktowe: Mail: kontakt@serwisline.pl
tel: +48 780 780 865

4,7

SerwisLine

Profesjonalny serwis

7 LAT dOŚWIADCZENIA

Dlaczego
My?

Podczas gdy konkurencja na wymienione części przyznaje
3 miesięczną gwarancję, my obejmujemy naprawy roczną ochroną.

Wykonywaliśmy zlecenia dla:

Opinie Naszych Klientów

"Polecam serdecznie serwis SerwisLine za profesjonalizm i solidność. Usterka została rozpoznana błyskawicznie, koszty naprawy oszacowane bardzo dokładnie, wymiana matrycy w laptopie również była szybka".

Mariusz Jesionek

"Bardzo miłe zaskoczenie! Nie spodziewałam się, ze uda się odzyskać naprawiony laptop już po jednym dniu, Pani z Orange miała rację, że to prawdziwi fachowcy".

Leokadia Nowacka

"Najlepszy serwis na Ochocie! Długo czekałem za częściami, ale zdaję sobie sprawę, że to nie wina serwisu! Montaż wykonany niemal od ręki, po odebraniu części".

Damian Wolski

Najczęściej zadawane pytania:

Poznaj odpowiedzi na pytania, które najczęściej zadają nasi Klienci:

W SerwisLine średni czas naprawy urządzenia to 2 dni, często nawet krócej – zależne jest to od rodzaju i złożoności usterki z jaką mamy do czynienia.
W szczególnych przypadkach czas naprawy urządzenia  może się wydłużyć, ale jest to rzadkością z uwagi na bogate zaplecze części oryginalnych,
jak i zamiennych..

  1. Osobiście: HALA KOPIŃSKA
    ul. ppłk. Mieczysława Sokołowskiego „Grzymały” 2, 02-324 Warszawa
    (Wejście główne 1 piętro)
  2. Kurierem: Oferujemy bezpłatny odbiór urządzenia na terenie Warszawy i okolic przez naszego pracownika.  
Tak, udzielamy 12 -miesięcznej gwarancji na zakupiony towar lub usługę,
w zależności od naprawy.

Wszystko zależy od rodzaju usterki. Najczęściej usterki systemowe udaję naprawić się od ręki.